top of page

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

  • Welke invloed heeft het Corona virus op mijn bestelling?
    Wij en onze bezorgdienst (PostNL) zetten veiligheid voorop en volgen de richtlijnen van het RIVM. Door de coronacrisis is het bij de bezorgdienst erg druk. Het kan daardoor zijn dat we later leveren dan dat je normaal van ons gewend bent.
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    Online staat bij ieder artikel vermeld of deze direct leverbaar is of wat de eventuele levertijd is. Nadat je online een bestelling plaatst, ontvang je een bevestigingsmail met daarin de exacte levertijd. Wanneer een artikel direct leverbaar is en je hebt gekozen voor betaalwijze iDEAL, dan kun je ervan uitgaan dat de bestelling de volgende werkdag aan het vervoersbedrijf of PostNL wordt meegegeven. Pakketten via PostNL kunnen worden gevolgd met een Track & Trace code die je per email ontvangt zodra jouw pakket aangemeld is bij PostNL. Note: Wegens drukte bij PostNL kan de levertijd helaas langer zijn dan je gewend bent.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    In Nederland zijn de bezorgkosten €6.95.
  • Hoe kan ik het beste mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    Wanneer je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je dit het beste z.s.m. telefonisch of via de live chat doen. Dit omdat de bestelling al verwerkt en verzonden kan zijn. Buiten kantooruren adviseren wij om het verzoek tot wijziging of annulering per email door te geven aan deboerluxury@gmail.com.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Ja, je kunt je online bestelling afhalen in Volendam. Je kunt dit kenbaar maken in het opmerkingenveld tijdens je online bestelling. Wel vragen wij je minimaal twee dagen voordat je de bestelling komt afhalen dit aan ons kenbaar te maken. In de regio Edam Volendam leveren wij de pakketjes ook zelf persoonlijk af. Voor 14.00 besteld is de volgende dag gratis thuisgeleverd.
  • Er is een artikel of onderdeel ervan beschadigd, wat nu?"
    Helaas kan het gebeuren dat een artikel of een onderdeel beschadigd is geraakt. Je kunt dit binnen 24 uur na levering bij ons melden door een foto te sturen naar deboerluxury@gmail.com. Doe dit zo snel mogelijk! Dan kunnen wij dit direct in behandeling nemen. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing.
  • Kan ik een artikel online besteld ook ruilen?
    Een artikel mag geruild worden mits het artikel compleet, onbeschadigd en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking zit. Wel dien je dan binnen de zichttermijn van 14 dagen De Boer Luxury hiervan op de hoogte te brengen.
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld ontvang nadat ik mijn bestelling heb geannuleerd of heb geretourneerd?
    Wij betalen het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen.
  • Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?
    Het kan zijn dat je de bevestigingsmail wat later ontvangt dan dat je misschien gewend bent. Wij raden je aan om zowel je spam als je normale inbox goed in de gaten te houden.
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    Je kan makkelijk retourneren door de onderstaande stappen te volgen. 1. Kijk of jouw retour voldoet aan onze retourvoorwaarden. 2. Vul de pakbon in en zorg dat zowel de items als de pakbon goed verpakt zijn. (Zonder een pakbon kunnen wij jouw retour niet verwerken.) 3. Volg de te nemen stappen. 4. Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen. En een nieuwe toe te voegen. Bewaar het verzendbewijs goed totdat je retour volledig is verwerkt en is terugbetaald. Zonder een geldig verzendbewijs met daarop een Track & Trace code kunnen wij geen onderzoek starten naar retouren en zullen wij vermiste retouren dus niet terugbetalen.
  • Hebben jullie mijn retour formulier ontvangen?
    Wanneer je het pakket retour hebt verstuurd, duurt het maximaal 20 werkdagen voordat we je retour hebben ontvangen en verwerkt. Zodra je retour bij ons is verwerkt, ontvang je een e-mail met daarin verdere informatie over je terugbetaling/ruiling. Mocht je na 30 werkdagen nog geen bericht van ons hebben ontvangen, dan raad ik je aan om contact met onze klantenservice.
  • Ik heb geen retourformulier ontvangen, wat nu?"
    In dit geval is het belangrijk om een papier bij jouw retour pakket in te doen met daarop de volgende informatie: - Bestelnummer. - Productnaam van de items die je retour stuurt. - De reden van retour. - Of je de/het item(s) zou willen ruilen voor een ander product (Zo ja, dan ook het gewenste product.)
  • Wat moet ik doen als ik een item uit mijn bestelling mis?
    Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan het verwerken van je bestelling. In dat geval vragen we je om direct contact met ons op te nemen. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing!
  • Wat moet ik doen als ik een verkeerd item heb ontvangen?
    Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan met het verwerken van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact met ons op te nemen. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het foutieve item en van het label van het foutieve item. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing!
  • Heb ik een account nodig om te bestellen?
    Je hebt geen account nodig om te bestellen. Wel adviseren wij je om een De Boer Luxury account aan te maken als je iets wilt bestellen. In je account kan je je gegevens opslaan zodat dit automatisch in de checkout staat. Daarnaast heb je een handig overzicht van je bestelgeschiedenis. Je kan ook items opslaan in jouw verlanglijstje.
  • Worden artikelen in mijn verlanglijstje gereserveerd?
    Items in je winkelwagen en of verlanglijstje worden niet gereserveerd. Daarnaast is het niet mogelijk om items te reserveren.
bottom of page